پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112114
آغازبه كار اينترت ملي از هفته آينده
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1111

رضا تقي پور با اشاره به جزئيات اجراي پروژه شبکه ملي اطلاعات و زمان بندي اين پروژه که قرار بود در شهريورماه 91 انجام شود، گفت: هم اکنون تفکيک شبکه اينترنت از شبکه ملي اطلاعات براي دستگاههاي دولتي در 29 استان انجام شده است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: اين پروژه تا هفته ديگر در کل کشور و در تمامي مراکز سوئيچ استاني يعني 31 استان عملياتي و طي مراسمي پرده برداري مي شود.
 
وي نصب تجهيزات و جداسازي را از جمله دلايل تاخير اندک به وجود آمده در اين طرح عنوان کرد و به مهر گفت: کليات اجراي اين پروژه به تمامي دستگاهها ابلاغ و به صورت عملياتي نيز با تمامي وزارتخانه ها مسائل مربوطه مطرح شده است.
 
تقي پور افزود: براين اساس ارتباط حدود 42 هزار دستگاه دولتي از شبکه اينترنت به شبکه ملي اطلاعات منتقل خواهد شد.
 
وزير ارتباطات با اشاره به تبليغات برخي شرکتهاي اينترنتي در زمينه فروش اينترنت ملي يک مگابيتي با قيمت 7500 تومان به شهروندان هشدار داد: عرضه پهناي باند شبکه ملي اطلاعات در اين مرحله هنوز براي مردم آغاز نشده است و ارائه پهناي  باند به مردم و شخصيتهاي حقيقي شرايط ديگري را نياز دارد که در زمان نهايي شدن، اعلام عمومي خواهد شد.
 
وي به کاربران هشدار داد: فريب اين تبليغات را نخورند و دقت کنند که اين اطلاعات از چه مراجعي اعلام مي‌شود

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html